Üdvözlöm a kedves látogatókat az új honlapon

2022.01.09

Mint az előző helyen is már írtam, rászántam magam, hogy készítsek egy teljesen új honlapot. Abban reménykedem, hogy ez lényegesen jobb és használhatóbb lesz, mint az előző.

2021 sajnos rendkívül eseménytelenre sikeredett, de kárpótlásul legalább ugyanennyire nyomorúságos is volt. Összesen két jó dolog történt, ezek közül az egyikről már írtam, és még fogok is egy későbbi bejegyzésben. 
Most valami olyasmit kéne mondanom, hogy az előző év eseménytelenségét valami pozitív dologra használtam, de az igazság az, hogy ebből lehetetlen volt bármi jót is kihozni. Nem vagyok túl optimista az idei évet illetően sem, mindössze azért reménykedek, mert már semmi mást nem tehetek ezen kívül. 

A honlapon lesz néhány változtatás az előzőhöz képest; igyekszem kicsit összeszedettebbre, áttekinthetőbbre és előbbre  sikeríteni. Még van néhány dolog, amit nem sikerült eldöntenem, ezért még van némi hiányosság, de majd igyekszem minél előbb rendbe tenni a hátralevőket is. 
Remélem, hogy mindez elnyeri majd a látogatók tetszését is.  

És ha már a reménykedésnél tartok, akkor remélem, a következő bejegyzés már kevésbé lesz lehangoló. 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el