Art Beyond Boundaries - Valencia, Spanyolország

2022.09.30

(Kissé késve írom meg soraimat a kiállítás kapcsán, amiért elnézést kérek. Magánéleti problémák... ) Újabb csodás eseményen, ezúttal Európában, Spanyolországban vehettem részt egy képemmel az Art Beyond Boundaruies kiállítás keretein belül.

Ez immáron a harmadik helyszín külföldön, ahol több tehetséges művész munkájával együtt az én festményem is látható. Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen megtiszteltetésben lehet részem. Sajnos úgy alakult, hogy nem tudtam részt venni az online megnyitón sem, ezért nem tudok túl részletesen íni róla. Mindenesetre köszönöm és sok szeretettel gratulálok a szervezőknek. Gracias y felicidades Rebeca Roca Pritchard és おめでとうございますとありがとうございます Kobayashi Tohsei Harumiさん, Kobayashi Tohunさん. Igazán nagyon hálás vagyok! Már csak akkor lennék boldogabb, ha ezt a kiállítást elhozhatnánk Magyarországra is. De ez még odébb van. 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el